Khamis, 4 April 2019

..HARI PERTAMA MENDAFTAR..

Pada 27 Julai 2018, aku tekad kan diri untuk 

melaporkan diri dan menerima tawaran 

kemasukan belajar bersama-sama rakan sekerja ku..Kak Suryati..

aku rasa klu xde dorongan dia..

aku pun was-was nak pergi melaporkan diri kt 

Rumah Media tue..

Bila sampai kt sane cuma ada 6 orang je pelajar perempuan..

 pelajar lelaki..mereka dari pelbagai latar belakang pekerjaan..

ada yang kerja sebagai polis..kerani..kerja kilang..

semua skali rakan-rakan sekelas ku 16 orang..aku dan kak sue antara 

pelajar yang paling tua..

hihi risau jugak kalau kami berdua tak dapat bawa pelajaran 

berbanding dengan adik-adik yang lain..

mane tak nye mereka lagi muda-muda..

takot xsekepala dng kategori makcik2 nie..hihi...

tp alhamdullillah bila dengar pengalaman berharga dan kata-kata 

semangat dari pensyarah-pensyarah..

rasa hati nie berkobar-kobar pulak rasenya nak bis belajar..

In shaa allah moga-moga Allah s.w.t permudahkan kan kuatkan

 semangat aku dan kawan-kawanku untuk menghabiskan belajar 

ni..tahun nie baru semester 2..

banyak lagi perlu kami tempuhi..

moga sama-sama kita konvo sama-sama yek rakan-rakan semua...

In shaa allah...aminnn..
KENANGAN BERSAMA-SAMA PENSYARAH SEM 1
HARI PERTAMA LAPOR DIRI
SESI PERBINCANGAN BERSAMA-SAMA RAKAN-RAKAN
GAMBAR KENANGAN BERSAMA PENSYARAH SEM 1
SESI BERGAMBAR DENGAN RAKAN-RAKAN KELAS
ANGKAT SUMPAH SEBAGAI PELAJAR PADA 27 JULAI 2019

Tiada ulasan:

Catat Ulasan