Selasa, 9 April 2019

..GAMBAR YANG TELAH DI EDIT..

Pada kali ini saya ingin memberi contoh aplikasi untuk mengedit gambar. Dewasa kini terlalu banyak aplikasi di komputer atau telefon pintar yang kita boleh muat turun untuk edit gambar agar nampak lebih menarik. Gambar di bawah ini saya edit menggunakan aplikasi yang saya muat turun dari Playstore android di telefon saya. Ini salah satu aplikasi yang anda boleh guna untuk edit gambar dengan lebih cepat dan menarik.

Di sini saya sertakan link untuk aplikasi lain yang boleh membantu anda mengedit gambar dengan baik dan cantik. Salah satu aplikasi boleh menggunakan perisian aplikasi grafik seperti Photoshop atau pelbagai aplikasi grafik di dalam telefon talian. Harap perkongsian saya ini dapat memberi manfaat pada anda semua. 



 
APLIKASI YANG DIGUNAKAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan